Cravings!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag får inte cravings för samma onyttiga saker längre. Förr var jag konstant sugen på chips och kunde äta det varje dag - nu för tiden får jag såna sjuuka cravings för skagenröra/räkor med avokado, grovt bröd med smörgåskrasse eller sushi. Och sushi är något jag aldrig trodde att jag skulle ta i igen, inte ens med tång (jag testade fel ställen helt enkelt). Men nu så! Tacka vet jag ICAs sushibitar som man kan köpa i styck. Inte den bästa sushin jag ätit, men har man ett riktigt sug efter något så duger mycket! ;) Am I right!? Jag har faktiskt kollat upp hur man gör egen sushi. Det vore grymt kul att prova och lära sig, därför har jag tänkt ha en riktig tjejkväll med mina pärlor någon dag och göra sushi och mysa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0