Det vackraste i livet är ni

Sov gott, älskling!

Jag glömmer aldrig när vi hade varit och hämtat dig - så liten och mätt, bebiskräks i hela bilen, men du var lika söt och älskad ändå! När du somnade på min arm, mitt på köksgolvet. När vi satte upp hinder bakom stallet och alla tokiga promenader i skogen. Nu har du lämnat oss för att göra Tyson sällskap i himlen. Ta hand om varandra där uppe! Du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan och tankar!

Tack för 12 vackra år, hjärtat! ♥

Underbara helg, varför tog du slut?

Möhippa för fina Hanna 18/8.








15 tjejer som ska göra sig iordning.
Vi hade 1tim, 3 duschar och 2 speglar. Men det gick!

God morgon Sverige!

Vilken förbannat bra dag det här kommer bli, jag känner det på mig! Första skoldagen för min del, har hinkat kaffe sen klockan 6 imorse. Våra vilddjur här hemma tyckt tydligen inte att vi behövde sova längre! Frugan gick precis till jobbet så jag fortsätter hälla i mig kaffe och låter Melissa och Lasse hålla mig sällskap.

Nu hoppade tankarna över till allt jag längtar efter och ser fram emot - det är en del! Imorgon kommer världens grymmaste Linnda hit, i helgen får jag finbesök, surprise på lördag, mys på söndag. Nästa helg väntar bröllop och ännu mera finbesök (äntligen får jag träffa min familj!!!), helgen efter den åker jag upp till min fina mamma. Finns det något mer fantastiskt än att ha en hel hög med saker att se fram emot? Don't think so!

I LOVE MY LIFE!

Cause you keep my feet on the ground.

I wake up in the morning and I see another new day
Rain or shine, well I  don't mind, I'll never be alone.
I've got my friends and in the end, as long as we're together,
It's all for one and one for all as everybody knows. ♥

Varje gång du möter min blick.

En mor och en bästa vän!


Lyssna och njut!

Sluta aldrig tro på dig själv!

Under en väldigt lång tid (nu pratar vi år, många år), har jag mått dåligt. I perioder alldeles för dåligt! Jag har mått dåligt i mig själv, i mitt förhållande och jag har mått dåligt över mitt liv. Jag har slitit som ett djur för att ta mig upp ur djupa träsk och sylvassa snår. Jag vet, det låter som att det här inlägget kommer bli ett sånt där negativt och tråkigt inlägg fullt av gnäll och skällsord. Men så är det inte, jag lovar! Man måste ju börja någonstans och det jag vill komma fram till är att jag mår så otroligt mycket bättre idag. Jag vet vem jag är och jag mår bra. Jag har kämpat, och jag har klarat det!

För bara ett halvår sedan fanns det inte på världskartan att jag skulle gå till jobbet trots att jag mådde dåligt, att jag skulle gå på stan osminkad eller att jag skulle börja träna och äta nyttigt. Bara en sån sak att jag inte varit hemma från jobbet en enda dag under hela sommaren är ett stort bevis på att jag växt. Jag har växt som människa och jag trivs. Tack vare min familj och mina vänner så trivs jag med mitt liv! Och självklart - tack vare mig själv!
Att jag mår så mycket bättre gör inte bara att jag känner mig större, tryggare och viktigare. Det gör också att jag har mer ork till att stötta och hjälpa andra, vilket alltid varit en viktig del i mitt liv. Jag mår inte bra när jag inte kan hjälpa andra att må bra!

Det finns så många jag vill tacka, men jag vet att om jag börjar nämna alla ni som hjälpt mig att ta mig hit så kommer jag inte kunna sluta. Det skulle bara resultera i ett rekordlångt inlägg som ingen orkar läsa (vilket detta redan börjat bli...) Ni vet vilka ni är! ♥ Klyschigt, men sant!

Sluta aldrig tro på dig själv!

En magisk kväll!


Tack Kent och tack ni fantastiska människor som var
med och gjorde den här kvällen till den bästa i år!

.

RSS 2.0