Kaffe, tajta jeans och härliga ungar.

Jag kan inte säga mer än att min dag blev den mysigaste på länge, tillsammans med familjen tykon blev det lunch på IKEA, en sväng bland alla affärer ute i Tornby och till sist fika hemma hos mig. Nu har dom åkt, men jag ler fortfarande. Underbara ungar, underbara familj!

Linnda skulle, mot sin mor Ankis vilja, berätta en rolig historia som innehöll ord som "pattar" och "jucka". Anki tyckte inte att hon skulle ta den just då med tanke på "dom små barnen", men Linnda kör ju sitt race och drog den ändå. När hon är klar säger Alice (8år):
- DU, jag vet faktiskt vad pattar och juckla är! Hahaha, världens skönaste unge!


Albin gjorde ett hjärta till mig i sitt hockey-pulver - sötnosen!


En pappersmugg och två lättroade barn!

Tack för idag, älskade ni!

Ta mig till kärlek.

Eller nej, det behövs inte förresten. Jag har ju så mycket kärlek i mitt liv att jag skulle kunna skänka bort hälften och fortfarande ha tillräckligt! Louise till exempel. Vilken pärla! Klockan 1 idag mötte jag upp henne och hennes syster, vi tog bussen till deras goa pappa och åkte till Maxi och handlade (där vi förresten fick träffa underbara Marie). Sedan åkte vi hem till Louise och lagade mat, ädelostbiffar med potatis och svampkompott! Det ni! ;)

Nu sitter jag hemma (ensam, för övrigt), med ett glas vin och jordgubbar. Håkan Hellström, Kent och Chris Martin får hålla mig sällskap tills jag somnar!

Imorgon kommer världens finaste Linnda hit och myser, och jag kan inte längta mer! ♥ Det var alldeles för längesen vi sågs nu, jag och min snygga brud!


Alla Hjärtans Dag.


Min första matpaj - rätt så nöjd tjej!

Bra dag, trött tjej. Godnatt!

Efter en mysig dag med familjen, födelsedagsfirande och en hel del mat väntar nu sängen. Ska bli skönt att (kanske) få somna tidigt, för en gångs skull. Godnatt, allihopa! ♥



Jag och min trötta kusin vitamin

En tyst minut.

Jag är inte ensam om att kunna relatera till flera av Whitney Houstons låtar. Jag är heller inte ensam om att tänka tillbaka när jag lyssnar på henne. Idag har hennes musik gått på repeat - vilket dom kommer få göra resten av mitt, och många andras, liv! Sluta aldrig minnas Whitney Houston!



JA JA JAAA!!!

FINALLY!

Jag finns för er. Nu, då och för alltid!

Jag önskar så att det fanns mer jag kunde göra, att jag inte var så långt bort. ÅÅH - vad jag önskar att jag var hos er nu! Och inte bara er utan alla anhöriga, alla som sörjer, men allra mest er. Jag vet knappt vad jag ska ta mig till här i min lilla lägenhet, jag vill inte vara här. Jag vill vara hos er! Men, tyvärr kan jag inte göra mer än att finnas för er. Och det kommer jag alltid göra. Om jag bara hade kunnat så hade jag tagit all er sorg och all er smärta, kastat bort den och ersatt den med kärlek och värme.

Jag fanns för er då, jag finns för er nu.
Jag älskar er och min famn är för alltid öppen för er, mina fina tjejer!

Ta hand om varandra där ute!



Lean on me
when you're not strong
I'll be your friend
I'll help you carry on

If you ever need a friend
Call me

If there is a load
you have to bare
that you can't carry
I'm right up the road
I'll share your load
if you just call me

.

RSS 2.0