Livets teater lämnar dig tom och full av hål.

Ja, tom är jag iallafall just nu.. jag har inte någon som helst motivation att skriva egentligen, men jag känner att jag behöver. Att jag vill! Den här dagen har varit mer uppochned än någon dag under det här året, tror jag. Jag har pluggat (ner), jag har druckit kaffe med Petra (upp), jag har återigen pluggat och dessutom bråkat med Tekniska Verken som vägrar erkänna att det är dem som gjort fel och inte jag (ner), Albin skickade Håkan Hellströms nya album (upp), jag har diskuterat och motargumenterat och diskuterat lite till med vänner angående kommande eventuella flytt. Diskussioner i negativ benämning (ner)! Jag behöver lite jävlaranamma och positivt tänk och pepp just nu, inte tvärtom. Och det svider ganska rejält att inte känna att man har det stöd man trodde man skulle få i sina beslut. Är det så svårt att unna någon annan lite jävla lycka!?

Nu vill jag ju såklart inte att dem som faktiskt stöttar mig och finns här ska ta åt sig av det jag skriver. Ni är bäst, ni vet vilka ni är och jag är oerhört tacksam och glad över att jag har er i mitt liv. Utan er hade jag inte orkat kämpa såhär som jag gör! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0