Som jag har längtat!

Idag ska jag äntligen få träffa min man igen, och ni kan inte förstå hur mycket jag längtat (hur mycket jag än skrivit och tjatat om det så är det nog svårt att fatta hur illa det faktiskt har varit). Jag har aldrig mått så dåligt av att vara så långt ifrån någon förut. Aldrig någonsin! Är det det här dom kallar kärlek?

Just nu sitter jag och slurpar i mig det sista av morgonkaffet, ska hoppa in i duschen och försöka få ordning på allt som kräver ordning - det vill säga; packning och mitt huvud. Tur att jag gick upp så tidigt som jag gjorde!

   

Planering, drömmar och kors i taket.

Det händer mycket i mitt lilla liv just nu, och långa blogginlägg är det ju ingen som orkar läsa så jag ska försöka göra historien kort... (observera att jag skriver "försöka")!

Vi kan ju börja med det mindre roliga - studierna. Det både går bra och känns bra och om bara två veckor går jag ut på APU (eller "APL" som det heter nu för tiden...) MEN - vi har så förbannat mycket att göra innan dess. Flera prov, en ofantligt stor hög med inlämningsuppgifter, personliga brev och metodövningar. Jag antar att det är nu jag ska bita i det sura äpplet och bara ta en dag i taget. Vi har ju trots allt kommit halvvägs!

Sen till det roliga!
Om en ynka vecka hämtar jag nycklarna till vår fina lägenhet och den 6e oktober flyttar vi! :D Jag kan inte beskriva i ord hur lycklig jag är, och hur lyckligt lottad jag är som får dela mitt liv med en så fantastisk människa som min Daniel. Vårt hem kommer bli det snyggaste och jag kan inte sluta surra runt på alla inredningssidor på nätet! :)

Nej, nu måste jag fortsätta läsa på inför provet - trots att vi inte fått veta vad vi har prov på... spännande!

.

RSS 2.0