Vad jag bryr mig om nu..

Vänner - det är något som alla behöver. Vänner är något som jag är bortskämt rik på. Mina vänner är de människor i mitt liv som känner mig, som alltid finns där för mig som jag finns för dom, som förstår när jag är ledsen, som förstår varför jag kanske inte alltid hör av mig eller besvarar samtal och sms. Mina vänner är det jag älskar mest, och behöver mest. Hade jag inte haft dom så hade jag definitivt inte haft mig själv.

Linnda Petterson till exempel. Hon är en sån där toppenbrud som inte går att dölja någonting för, som alltid lyssnar och som alltid tar emot en med öppen famn, som alltid får en att skratta - som alltid skrattar med en (och åt en;) Vi har bara känt varandra i 2,5år och ändå är hon en av dom som står mig närmast, som känner mig bäst, som jag litar mest på och som det känns som att jag har känt sedan barnsben. Vi förstår varandra och ingenting kan blåsa omkull oss två!

Som jorden älskar månen
Som sjömannen älskar havet
Som tågen älskar rälsen
Och som fångar älskar flykten
Som barnen älskar julen
Som korten älskar turen
Och som Romeo älskar Julia
Och som jag älskar dig



Kommentarer
Linnda

Åh! Min fina älskade. Jag grinar!

Så fint! Kan inte säga mer än att - Jag älskar dig. Jag är glad att jag har en sådan trogen, omtänksamm och rolig vän som dig! DU gör mig glad!

JAG är glad att du finns i mitt liv!

Världens vackraste Emelie.

2012-01-15 @ 02:46:20
URL: http://linndapson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0