Sluta dröm om det ljuva livet.

Vad segt dagarna går. Och skolan börjar inte förens på måndag! Det suger att folk är så aktiva om dagarna när man själv är raka motsatsen, nattuggla som jag är. Alla tycks ju vara ute och springa, arbeta eller slita på gymet före klockan 12, även på helger!!! Fast samtidigt vet man att vissa ligger bakis. Hehe! ;) Jag har det alltså inte sämst. Och så tänker jag ofta - lägg av, det finns dom som har det så jävla mycket värre!

Ingen har väl förresten missat Victoria's Secrets senaste kollektion Love Pink? Ååh, jag skulle kunna fylla min garderob med allt därifrån - otroligt snygga plagg! Ni hittar kollektionen här! :)

Just det! Ni vet häromdagen, när jag var så fruktansvärt sugen på pizza? Jag fick min jäkla pizza då! ;D Eller fick och fick. Jag gjorde en pizza - och JESUS vad gott det blev!!! Igår blev det grönsakssoppa, vilket är bland det bästa som finns! :) Jag ska nog ta mig lite nu! Ikväll blir det lugnt. Jättelugnt! Hoppas jag iallafall! Jag känner verkligen bara för en lugn, vit helg. (Jag älskar funktionen "ljudlöst" på telefonen!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0