Jag spricker snart!

Jag känner mig som ett barn dagarna innan julafton, eller som ett barn i en godisaffär! Jag är så glad och pirrig och taggad så jag vet knappt var jag ska ta vägen! Jag vill upp i sadeln NU!!! Som jag skrivit tidigare så ska jag ut på landet och provrida en vacker nordsvensk herre nu på onsdag och på torsdag kväll åker jag ut till Hjulsbro för en dejt med snyggingen och kallblodskorsningen Leo. Det ska bli så KUL och jag kan knappt hålla mig!!!

Nu har jag faktiskt, nästan, precis kommit hem. Först tog jag en promenad till underbara Alexandra och hennes fina Charlie (en golden retreiver) i Majelden där jag blev bjuden på både kycklingwok (hon vet vad hon gör, fröken A) och kaffe - och en himla massa mys såklart! :) Sedan var jag faktiskt lite lat och tog bussen till Micke för att hjälpa honom rensa sin garderob. GUD vad kläder, nu är det nästan tomt. Haha! Efter att vi sorterat precis allt - skänka bort, sälja, behålla - gick vi hem till mig, så jag har faktiskt varit riktigt aktiv idag! ;) Nu sitter Micke och spelar tv-spel och jag sitter med mitt saffrans-te och den bärbara och försöker få ordning på mina kommande tradera-auktioner. Dom jäkla bilderna vill ju inte laddas upp!!!

Imorgon är det tvätt mellan 12 och 15 som gäller, sen en promenad till Ullstämma för att möta upp mina älskade morföräldrar. Jag åker med dom hem till Åtvidaberg för att hämta upp ett par ridskor hos min fina Frida. Hon har ridlektion imorgon och det kommer säkert sluta med att jag följer med henne dit innan jag åker hem! :)

Nej, nu ska jag fortsätta (försöka) övervinna traderas kassa auktions-sida. Önska mig lycka till!


Jag bjuder på en bild från i somras.
Håkan Hellström på Societetsparken i Varberg.
Observera blicken han ger mig! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0