Det blev en trött helg.

Nu har jag inte skrivit på flera dagar. Dåligt av mig.
Jag borde iallafall ha massor att skriva om, men det står lite väl still där uppe just nu. Jag har säkert hur mycket som helst att berätta om, men det är blankt. Lika blankt som gatorna och trottoarerna utanför! Jag vet inte om det är för att jag är trött, för att jag precis ätit och lyckats hamna i en sån där härlig matkoma eller om jag helt enkelt bara är förbannad över att min mobil tvunget skulle åka i golvet i helgen och att jag inte får ut någon ny eftersom "min försäkring inte täcker den typen av skador".... Jag tycker det är väldigt konstigt att man kan välja alternativet "sprucken skärm" i denna typen av skadeanmälan om det nu ändå inte går att få någon hjälp eller ersättning för det. Just nu går jag runt med en nokia, en väldigt liten och väldigt gammal nokia - USCH vad jag hatar den lilla skitiga telefonen! En vit Samsung Galaxy SII, ja tack!

Nu ska jag sörja min telefon, mysa framför Sex and the City, trycka i mig allt godis som Micke köpte hem förut och samtidigt försöka bli trött (haha, bra kombo där - lycka till, Emelie)! Halv 3 imorgon åker jag ut till stallet med Angelica och hoppas på bättre väder och underlag än i helgen.



Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2012-01-23 @ 23:17:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Jessica

Hej. Kameran är egentligen inte särskilt märkvärdig, men en Nikon D90!

2012-01-24 @ 08:40:26
URL: http://litesocker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0