Det är så jag säger det!

Nu har jag precis kommit hem från stallet och jag känner redan hur träningsvärken kommer krypande. Haha! Det känns att det var ett tag sen man satt i sadeln, men ååh vad härligt det var - jag vill tillbaks nu!


Jag kan inte säga annat än att jag är fast. Så otroligt fin häst!
Han har inte fått gå särskilt mycket den sista tiden, vilket märktes tydligt när jag och Ella red ut. Haha! Stackars Ella hann knappt med och jag fick kämpa fingrarna av mig för att sakta in honom, men kul var det - och jag ska tillbaks. Det är ingen tvekan om saken. Jag har hittat rätt. Så jävla rätt!!!


Visst är han fin? :)

Det fick visst bli ett centrerat inlägg idag, men vad gör det!? :) Lite omväxling förnöjer ju!
Jag fryser så mycket att jag har gåshud på hela kroppen samtidigt som jag är hungrig som en varg - detta resulterar i att jag tänker ta ett bad, och äta soppa... i badet. Puss! ;)



Kommentarer
Pia Johansson

Men, det är ju inte skimmeln på bilden du messade!!??!!

Puss

2012-01-18 @ 19:42:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0