Den efterlängtade onsdagen är här!

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort. Faktiskt! För första gången på evigheter! :) Däremot vaknade jag flera gånger imorse och var klarvaken, men jag kände inte för att gå upp klockan 4.. eller 5 så det var bara att somna om. Nu har jag precis hoppat i ridkläderna, sitter och kikar runt lite och dricker mitt favorit-te medans jag försöka bli av med fjärilarna i magen! :) Om en halvtimme åker jag ut till Byttsätter och provrider. Det är synd att det är en bit att åka när jag inte har något körkort, men det går nog nästan inte att hitta närmare. Förhoppningsvis kan jag iallafall lägga upp någon bild senare. Nu skriver jag antagligen bara strunt, just för att jag är så pirrig! Haha, förlåt! Jag ska ta tag i fjärilarna och mitt te nu så jag blir klar någon gång.

Ha en toppenbra dag, snyggingar - det ska jag ha! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0