Välkommen hem. Tack!

Nu är jag tillbaks igen. Egentligen vet jag inte riktigt varför. Antagligen för att jag behöver skriva av mig och faktiskt har en del att skriva om för en gångs skull. Hur som helst så kommer ni få läsa om det mesta i min blogg - båda soligt och grått, snyggt och fult, roligt och tråkigt, gammalt och nytt. Jag ska även försöka få med mycket bilder, och kanske till och med ett och annat klipp.

Jag är just nu helt inne på att starta en webbshop!
Det ligger redan högar med skisser här hemma som jag bara vill få iväg till tillverkare. (Var hittar man dom?) Jag har gått igenom, analyserat, googlat, svarat på frågor, letat tips och försökt lägga upp både budget och en bra taktik. Kommer det att funka? Blir det ens något av det här? Det är nog bara att vänta och se! :) Jag kommer iallafall uppdatera bloggen så fort det blir några ändringar! Än så länge får ni hålla till godo med http://zuridesign.blogg.se (och det är ju inte fy skam det heller) - handgjorda smycken efter dina önskemål!

Nu ska jag vila fingrarna och ta ett varmt bad, jag är ju trots allt sjuk och borde egentligen bara ligga och sörpla i mig hinkvis med te i soffan... men det kan jag göra när jag blir gammal!

X


Släpp aldrig taget om barnet i dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0