God morgon Sverige!

Vilken förbannat bra dag det här kommer bli, jag känner det på mig! Första skoldagen för min del, har hinkat kaffe sen klockan 6 imorse. Våra vilddjur här hemma tyckt tydligen inte att vi behövde sova längre! Frugan gick precis till jobbet så jag fortsätter hälla i mig kaffe och låter Melissa och Lasse hålla mig sällskap.

Nu hoppade tankarna över till allt jag längtar efter och ser fram emot - det är en del! Imorgon kommer världens grymmaste Linnda hit, i helgen får jag finbesök, surprise på lördag, mys på söndag. Nästa helg väntar bröllop och ännu mera finbesök (äntligen får jag träffa min familj!!!), helgen efter den åker jag upp till min fina mamma. Finns det något mer fantastiskt än att ha en hel hög med saker att se fram emot? Don't think so!

I LOVE MY LIFE!



Kommentarer
Martin

Ja och sen är du vacker dessutom. Livet på en jäkla pinne;)

Svar: TACK! :D
Melie

2012-08-20 @ 13:28:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0