Släta linjer är inget för mig

Kan ni gissa hur glad (läs skitjävla asförbannad) jag blev när jag för en gångs skull loggar in för att blogga via datorn och det visar sig att alla inlägg jag gjort från mobilen är BORTA!? Satan!!! Jag som tyckte att jag varit så aktiv! :( Jaja, I just have to start over. Again! Skittelefon! (Ursäkta mina ordval!)

Såhär på lediga dagen har jag iallafall försökt bättra på brännan.. hur det går vet jag inte riktigt. Jag känner mig fortfarande likblek - lite lätt skär, som en gris!

GAIS spelar ju sin första match efter EM-uppehållet idag - vet dock inte hur jag ska yttra mig riktigt, mer än att jag borde varit där. 0-0 efter 60min, men vi hoppas såklart på vinst! (Hur nu det ska gå när vår betongvägg på backlinjen är utvisad efter "osportsligt uppträdande" - han som är så snäll!?) Jag håller iallafall varenda tumme jag har för mina grönsvarta gubbar och hoppas på 3 pinnar till GAIS!



Kommentarer
william

fin header:D

Svar: Tack gullet! :D
Melie

2012-07-05 @ 20:34:19
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0