En tråkig, ointressant lista för oss rastlösa.

Beroende av: Närhet, facebook och min mobil.

Vad tror folk om dig: Oftast att jag är en bitch, tills dom lär känna mig.

Stämmer det: Jag framstår uppenbarligen som en bitch, men jag vill nog kalla mig raka motsatsen.

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, mitt hår och mina skor...

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara ärlig (helst för mycket)!

Vad stod det i ditt senaste inkomna sms?: "Va go du är!"

Går du i kyrkan: Bara vid skolavslutningar osv...

Sprit, vin, cider eller öl: Vin, alltid vin!

Är du allergisk mot något: Dryga, självgoda människor och politik.

Hur brukar du svara i mobilen: Oftast inte alls, beror på vem som ringer..

Brukar du komma i tid: 9 av 10.

När mår du bra: När mina nära mår bra, när Louise kommer hem, när Yoshi kryper upp i knäet och somnar, när Håkan eller Kent sjunger och när mina känslor är besvarade.

Hur känner du dig nu: Rastlös, men glad!

Det sista du sa högt: Puss puss!

Det senaste någon sa till dig: Puss, älskar dig!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Sedan en dryg månad tillbaka gör jag det...

Vad gjorde du kl 8 i morse: På min lediga dag? Dum fråga!

Vad ser du om du tittar till höger: Soffkuddar och fjärrkontroller..

Vad längtar du efter mest nu: Min familj, Linnda, 27e juli och Simon & Jacob.

Tycker du om någon just nu: Jajamen...

Drömmer du ofta mardrömmar: Det händer..

Vad är viktigast för dig: Min familj, mina vänner, min katt och att desssa mår bra!

Personer du beundrar: Min mamma, min bror, mina morföräldrar, Linnda & Louise.

Låtar du kan hela texten till: Känn ingen sorg för mig Göteborg, Utan dina andetag, Fix You, Tro och tvivel, Dom som försvann, One last time... listan kan göras lång.

5 saker du skulle göra om du blev miljonär: Skänka, hjälpa, resa, shoppa och leva lite till.

Vad gjorde du för 10 år sen: Sminkade mig för mycket, stoppade bh:n, bytte pojkvän en gång i veckan och hade en crush på Gladiator-Zeke...

Vem fick du senaste sms av: Christoffer.

5 saker du tycker om: Ärlighet, respekt, vin, facebook & Håkan Hellström.

5 saker du inte tycker om: Rasism, krig, djurplågeri, fattigdom och politik.

Vad kallar man fårets ungar: Bäääbisar.

Hur många syskon har du: En biologisk bror, två halvsystrar och en styvbror (♥)

Vem är i rummet med dig: Min trötta katt...

Vad hör du just nu: Yoshis snarkningar och Jocke Bergs vackra stämma.

Vem önskar du var med dig nu: Min mamma och lillebror!



Jag bjuder på en glad bild från senaste personalfesten också, när jag ändå är igång.

Enjoy, lovers!

Trackback

.

RSS 2.0