Never a failure, always a lesson.

Vilken oerhört seg och långtråkig dag det har varit idag. Aldrig har nog tiden gått så förbannat långsamt förut - och såhär känner jag trots att jag varit sysselsatt hela dagen, vilken i sin tur (i och för sig) har resulterat i att jag fått mycket gjort. Ingen disk, ingen tvätt och inte ett dammkorn på golvet... så när som på några katthår.

Nu sitter jag och försöker fördriva tiden och till hjälp har jag tvn... "yeey"! Vilka (ursäkta språket) jävla skitprogram det finns!!! Vad bitter jag låter nu! :S Tur att jag har katterna, världens go'aste och mysigaste bäbisar. Texas har varit med mig hela dagen, bortsett från när jag dammsög. Nu ligger han återigen och ålar sig i mitt knä.

Där rök tvn. Det måste ju finnas roligare saker att göra än att kolla på alla dessa blää- program! Nä, nu får det vara nog. Nu slänger jag på mig promenadskorna och rör mig utåt, här kan jag inte sitta. Daniel är ju inte hemma på ett par timmar ändå.

Hoppas alla får en fin kväll och helg, det ska jag ha! :*

emeliecharlotta @ instagram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0