Så länge ni är med mig...

En otrolig massa plugg hopar sig framför mig, bok- och pappershögar reser sig som berg här vid datorn. Tar det aldrig SLUT!? Antagligen inte förrens till sommaren, eller iallafall fram till vecka 16 för då går jag ut på praktik. Något som är mer än välkommet just nu! *Inte långt kvar, inte långt kvar*

Jag har iallafall tur som har fina vänner och idag har jag druckit mängder med kaffe i solen, skrattat tills tårarna sprutat och gosat och myst framför tvn tillsammans med fina Petra och hennes Charlie. Detta trots att jag är sjuk. Tänk vad lite sällskap kan förgylla en hel dag, tänk vad mycket det är värt. Och tänk vad alla fantastiska människor runt omkring är värda! Vad hade man gjort utan sina vänner? Och vad hade man gjort utan dessa härliga barns underbara skratt!? Inte hade man väl skrattat själv iallafall... ♥

Haha, vi bjuder på den! ;-)


Kommentarer
Petra

Vi älskar dig gumman, du förgyller många av våra dagar med <3 TACK!!

2013-03-23 @ 00:09:39
URL: http://ungamamman91.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0