Jag var bara inte gjord för dessa dar.

Det var längesen jag gick upp så tidigt som vi gjorde idag. Fine, halv 8 är inte ruskigt tidigt, men när man haft sovmorgon på sovmorgon på sovmorgon så är det tidigt. Nu sitter jag uppe i Hässelby, Stockholm och försöker plugga. Inte helt lätt då mannen i mitt liv inte har några office-program i datorn... suck! Jag får helt enkelt dra fram kollegieblocken och skriva för hand, för att sedan handskriva allt när vi kommer hem... blä!

Djuren fick iallafall följa med idag, och GUD vad kul det är att åka bil. Tycker jag. Inte dom! Däremot har dom redan funnit sin plats. Yoshi har placerat sin långa svans i fönstret och Texas ligger och rullar runt på golvet som en överexalterad hundvalp... (!?)

Nej, men om man skulle försöka få någonting gjort då....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0