You're turning heads when you walk through the door

Fast det känner ju inte jag att jag gör riktigt idag. Jag är så förbannat trött, har nog inte gått upp såhär tidigt på två månader (har varit vaken sen halv 8). Nu sitter jag och mår illa, och nej - jag är INTE gravid. Illamående på morgonen är något jag dragits med sen jag var i yngre tonåren, så hade jag varit gravid så hade det nog skett något vid den här tiden! ;)

DESSUTOM (nej, jag tänker inte bara vara bitter över illamåendet) - jag missar fotboll idag. Rolig fotboll och värme & kärlek.. GAIS tar emot Sundsvall och jag skulle varit där. Nu! Jag och Simon, Björcke x2 och Daniel x2. Trots viljan så tvingas jag sitta kvar här hemma i Linköping och uggla hela dagen. Micke är hos svärisarna och målar hus så jag funderar på att synda och baka något gott, han är ju så petig när det kommer till sånt där och blir tjurig när jag bakar men det är ju så kul. Och gott!!

Super Mario Cupcakes
Hur sött är inte det här då? :D Kanske ska ge mig på dessa någon dag.
Bilden är lånad härifrån, kika in för ännu fler roliga bakverk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0