What should I wear?

Jag är så bortskämd när det kommer till kläder, garderoben är överfull och ändå "har jag aldrig något att ha på mig". Det är sjukt! Kvällen innan jag vet att jag ska göra något kan jag ligga och bestämma precis vad jag ska ha på mig, men när jag väl står där och ska klä mig så blir allt bara fel och det som var tänkt är inte alls lika snyggt som kvällen innan.... You spoiled brat - skärp dig!

Igår kom förresten kallelserna till alla kurser hem, så nu är det bara att köra igång! :)

Nu ska jag snart (så fort jag torkat håret och fått på mig några vettiga kläder) upp till Alexandra och dricka kaffe och mysprata lite. Jag tror att jag behöver det idag! Senare ikväll blir det bio! :) Förhoppningsvis är Hamilton vad den utger sig för att vara. Bra alltså! Jag kanske uppdaterar när jag kommer hem, om jag orkar! ;)


Håkan Hellström på Societetsparken i Varberg sommaren 2011
(photo by me)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0