Jag vill ha helg. Helst nu på studs!

Haha, vilken härlig dag det har varit! Jag vaknade visserligen för sent, men det hör ju till. Eller hur? ;) Matilda kom iallafall och hämtade mig vid 1. Vi velade runt halva stan innan vi bestämde oss för att åka till skolans bibliotek och sätta oss där istället för på stadsbiblioteket. Plugg plugg plugg! Efter mycket kurrande i våra tomma magar gav vi upp och åkte till IKEA för en lyx-middag. Ojoj, här snackar vi mat! ;) Haha! Nu var det ju ett bra tag sedan vi åt så det kanske är dags igen.. eller? Det kanske är på tiden att jag börjar träna...!?

På lördag kommer min fina mamma hit! ♥ Oj vad jag längtar!


(Före)


(Efter)

Matilda älskar matte! ;)



Kommentarer
Mathilda Gladh

Se till att hon pluggar hårt så hon kan viska till mig

vad som är rätt sen på lektionerna ;)

2012-01-28 @ 02:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0